Zaginiona Wyspa

Zaginiona Wyspa - miejsce gdzie lądują opowiadania

niedziela, 4 maja 2014

No to zaczynamy z...

Zaczynam pisać opowiadania z cyklu... no właśnie... tutaj taki mini konkurs! Jeżeli ktoś przeczyta ten tekst, niech koniecznie napisze tytuł dla tej serii opowiadań. Nagrodą będzie użycie jego imienia jako, któregoś z bohaterów. Tak więc zapraszam :D
Wracając, zaczynam pisać opowiadania o dziewczynie, której życie odwrca się o 180 stopni. Dlaczego 180 stopni ? Dlatego iż główna bohaterka utknęła pomiędzy światami. Jakie było jej wceśniejsze życie oraz jak potoczą się jej dalsze losy przeczytacie w najbliższych opowiadaniach. Oto "urywki" z tekstu, które mają na celu, pomóc Wam w wymyśleniu jego tytułu.

...Już pierwszego dnia zaadaptowałam to miejsce jako "moje miejsce na Ziemi". Teraz siedzę oparta o kamień, wiatr powiewa lekko moimi długimi włosami, czuję ciepło i orzeźwiającą bryzę, która o tej porze wieje od morza po raz ostatni...

...Jest bardzo zimno tej nocy. Znalazłam się gdzieś, gdzie na pewno nie byłam wieczorem. Gdzie jestem? Przed moim zaśnięciem jechałam z Avan'em samochodem, a teraz nie odczuwam, żadnej miękkości fotela, wręcz przeciwnie czuje pod swoim ciałem twarde kamienie. Jestem na drodze! O matko! Wypadłam z auta? To niemożliwe!...

...Słyszę tylko jego słowa –Pomocy, to miejsce jest nawiedzone, jestem tu sam- powtarza w amoku Avan. Chwila, jak to sam? A ja, przecież żyję! Wychodzę z metalowego wraku. Widzę jakieś ciało na asfalcie. Podchodzę bliżej...

...Szepczę mu do ucha -kocham cię. Tym razem Avan usłyszał mnie. Próbowałam przy nim zasnąć, nie mogę. Wiem, że połączy nas drugie wcielenie, jeżeli owo istnieje... lecz... kim jestem? Duchem? Aniołem? Cieniem?... 

W następnej notce prolog oraz w krótkim odstępie czasowym I rozdział. :) 
Pozdrawiam 
Vampirek...

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. No mój kochany, ktoś tu się rozwija c: Urywki palce lizać, nie mogę się doczekać całości c: Hum, nazwa serii?? Mam kilka propozycji ||^3\\\ The first one "Szepczące uczucia", next "Nawiedzone nieistnienie", "Skalany strach miłości", "Bezcielesny byt", "Umierająca nieśmiertelność" lub jeśli chcesz, możemy połączyć nasze opowiadania, nazwać jedną nazwą z tym, że będa osobnymi seriami, a stworzymy wspólny jeden blog na nie. Szczerze Ci powiem, że popełniłeś niemały błąd umieszczając tę serię na tego bloga, który jest przeznaczony na opowiadania o całkiem innej tematyce i języku. X.x Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
    Panda

    OdpowiedzUsuń
  3. +Udostępnienie na RB :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc to ten blog tematyki nie ma :) Tamto opowiadanie co tu było to zostało przeniesione no i tak myślę, że właśnie tu by dać to powyższe opowiadanie. Nie mniej jednak, twoja propozycja z blogiem jest kusząca :D
    Jak znajdę czas w tym całym szkolnym zabieganiu, to może coś jeszcze uda mi się napisać :/
    Btw. Na pewno nie wiesz, ale w wakację jadę do Rosji, a to z okazji wygrania konkursu "Białe Noce" (historia) No i wtedy to znajdę na pewno czas :) . Nawet w nocy będzie widno więc w dwa tygodnie napiszę chyba nowego "Harrego Pottera" :D
    Pozdrowienia
    Vampirek...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow no to bravo bravissimo dla Mr. El Vampirro :3 ale why akurat do Rosji?? O.o Powiem Ci, że i tak zamierzam założyć tego bloga, z tym że to trochę potrwa, zanim napiszę ciąg dalszy, z wielu powodów, m.in szkoła. Ale przemyśl moją propozycją c;

    OdpowiedzUsuń
  6. Btw. To robię swój własny szablon na bloga c:
    Pozdrawiam
    Panda

    OdpowiedzUsuń